Melissa a její kampaň za změnu v přístupu k nadměrným velikostem

Když Melissa McCarthy oznámila své plány v listopadu minulého roku o zahájení své vlastní módní kolekce, uvedla důvod, že chce změnit přístup ke hře s nadměrnými velikostmi oděvů a spodního prádla. Uběhlo devět měsíců a ona poodhalila, co se děje u ní na dílně.
 
"Nemám ráda odlišování a silnějších postav a jiný přístup k oblékání, než pro vychrtlé modelky. Většinou nedostanete to, co chcete a musíte se vydat do plus-size velikostí s velmi omezeným výběrem. Mám několik velkých prodejců a s nimi chci rozčeřit vody ve světě nadměrných velikostí a jsem z toho naprosto nadšená. Nejsem ještě oprávněna oznámit veškeré prodejce, ale věřím, že pro mnohé z Vás to bude doslova bomba.
Hvězda, která byla minulý týden jmenována třetí nejlépe placenou herečkou si dává velké úkoly pro módní průmysl v USA, ale i v jiných částech světa- a přiznává, že některé kroky budou velmi komplikované, ale věří, že nepřijde nic, co by jí zabránilo prorazit s její značkou Melissa McCarthy Seven 7.

"Sedmdesát procent žen ve Spojených státech mají velikost 14 nebo větší- a to je technicky nadměrná velikost. Takže si vezmu do parády největší skupinu lidí v USA a budu se snažit jim nabídnou stylové a módní kousky- šaty, topy, trička, kalhoty atd.
Spousta lidí kolem mě tvrdí, že je to velmi špatný obchod...že dámy s velikostí 14 a větší nebudou kupovat dražší módní kousky, ale já věřím, že se najde spousta těch, které chtějí vypadat dobře a stylově. Návrháři se nechtějí povětšinou poustět do větších velikostí, protože jim spousta věcí přijde příliš komplikovaná. Já si ale myslím, že zbytečně komlikují něco, co vůbec komlikované není a věřím, že tento přístup ke hře bude fungovat.

Něco nám říká, že toto nebude zcela obvyklé vražení celebrity do módního průmyslu, ale že McCarthy opravdu může ve světě nadměrných velikostí něco dokázat.